Recenze (135)
Maratónec (1976)
Napínavá mozaika posobivo natočených scén
Hon na ponorku (1990)
Celkom vydarené - až na pre mňa nepochopený princíp, na ktorom je postavený dej filmu - kde sovietska ponorka prepnutá na nehlučný chod je prenasledovaná americkou s "hlučným" chodom, o ktorej nemá tušenie (???)
Nepřítel před branami (2001)
Na Harrisa by som sa díval celé hodiny - neskutočné charizma
Noční hlídka (2004)
Až na neotrelý záver - sklamanie
Úžasňákovi (2004)
Ten film u mňa zafungoval až na druhý pokus - ale za to úúžasne
Roboti (2005)
Na rozdiel od ostatných som sa bavil - asi mi to stačíilo ...
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Príliš zrýchlená groteska
Děti noci (1996)
pre mňa silný zážitok
Ratatouille (2007)
Poctivý animák bez zbytočného hláškovania a infantilných vtípkov
Mumie se vrací (2001)
Neuveritelne stupídny film bez nápadu