Recenze (231)
The Hire: Ticker (2002)
Zo série The Hire pre mňa - 6./8
The Hire: Powder Keg (2001)
Zo série The Hire pre mňa - 8./8
The Hire: The Follow (2001)
BMW verzia Lost in Translation? Heh. Nie. Zo série The Hire pre mňa - 7./8
The Hire: Star (2001)
Zbožňujem filmy, v ktorých dostane "ten zlý", čo si zaslúži. Takže rada do života: Ak ste mrcha a Vaším šoférom je Clive Owen, nepýtajte sa ho - "Why are we going so slow?". Ale, samozrejme, len vtedy, keď nechcete zažiť the most crazy ride of your life za doprovodu Blur - Song 2. Yummy. Zo série The Hire pre mňa - 1./8
The Hire: Beat the Devil (2002)
Peckové. Ten, kto nemá čo robiť desať minút a má náladu úplne sa odreagovať pomocou zábavno-akčnej jazdy s hviezdami prvej triedy, má po čom siahnuť. Gary Oldman ako Diabol je úžasný a Clive Owen pri súťažení s ním dokonalý. Mňam. Zo série The Hire pre mňa - 2./8
The Heart of the World (2000)
Hm, ponaučenie, záujem, dobrý pocit, zábava? Verte či nie, v The Heart of the World som nenašla nič. Proste zbytočne strávených šesť minút. Ale za ojedinelý výber hudby dávam 1*.
Black Button (2007)
Would you push that button?
Evoluce (2001)
Po "Necelých 18 hodín a máme tu hlísty." som to skoro vypla. I keď to týmto smerom pokračovalo naďalej, vydržala som. Bola to však riadna kravina.
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Veľmi podarený "seriál", ktorý má AŽ tri dvadsaťminútové diely. Odporúčam všetkým, ktorí majú radi Barneyho, resp. Neila Patricka Harrisa z HIMYM. Ako sme sa mohli presvedčili už v niektorých častiach tam, spieva vskutku obstojne. Taká malá zlatá jednohubka, ktorá je okrem iného i dobrou paródiou hrdinských komixových adaptácií.