Recenze (71)
Žít a nechat zemřít (1973)
Moore je úžasnej,dodal ostřejší humor a jako Bond rozhodně obstál.On a Sean mi do postavy Bonda zapadají nejvíc,Lasenby byl suchej,Dalton a Brosnan by se spíše hodili do romantických filmů či komedíí,alespoň mi tak přišlo.Bondgirl sice trochu nesmělá a nevinná,ale sem zapadla.Škoda že neni nějakej originální herec pro Felixe Lithera,ten první z Dr.NO byl jako vyšitej.Prostřědí,děj a záporák jako vždy na jedničku.Dávam 5!!!!
Čelisti 2 (1978)
O hvězdičku víc jsem dal prvnímu dílu za originalitu,taky za neočekávanost,jinak nemam co vyčíst
Čelisti (1975)
Dokonalý,propracovaný se skvělým hereckým obsazením a atmosféra naprosto dokonalá.Upozornění pro ty,co ještě čelisti neviděli:skoukněte tenhle a pak druhý díl,další ne!!!!
Čelisti 3 (1983)
Naprosto trapně vypadající maketa žraloka do detailů,což jí uškodilo.Skoro sem viděl ty šrouby,co otevíraly a zavíraly čelisti.Nemá to s prvníma dvouma dílama nic společnýho.Ale škoda..
Čelisti: Pomsta (1987)
Atrapa žraloka trapná,ale oproti tomu co naráželo na stěnu akvária ve trojce je to ještě dobrý.Hvězdička za námět,druhá za překonání trojky
Základní instinkt (1992)
Skvělý Mike Douglas,sexy a okouzlující Sharon.Erotika,rychlý auta,pěkný holky,akce,krev...nic mi tu nechybělo,navíc Paulova režie a super hudba,nevidim důvod proč nedám všech 5:)
Policejní akademie (1984)
Úžasnej film,jen škoda že ten starej dobrej českej dabing změnily,proč to dělají?Neni to ono!!!
Žraločí muž (2005) (TV film)
Prosím už ne:(
Otevřené moře (2003)
Naprosto dokonalý,jak děj,tak konec.Konečně opravdový žraloci!
Poltergeist (1982)
Viděl jsem to jako malej a těžko se mi usínalo,upřímně i teď když to vidim,mam mrazivej pocit na zádech.Kdo je malej a chce se bát,doporučuji,nemá to chybu.Na tu dobu i to tornádo vypadá realisticky