Poslední recenze (3)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Jeden z mála filmů, kde mi nevadí herectví Huga Granta a snad uplně první film, kde Drew Barrymore je celkem sexi. Jinak se na tento snímek dá celkem v poklidu koukat. Člověk se místy zasměje a místy mu může i ta slzička ukápnout (pokud je slabší nátury). Takže obsahuje snad vše, co k tomuto žánru patří.
Ghost Rider (2007)
Napřed mě od toho filmu všichni odrazovali, ale nakonec jsem si řekl, že se na to podívám, ať si udělám vlastní názor. Po zhlédnutí jsem jsi řekl, že to nebylo tak hrozný a že se na to dalo dokonce i koukat. Ale pak jsem se ráno probudil a nějak jsem o tom přemýšlel a od toho rána mi ten film připadá jako hodně velká.... Chápu, je to podle ,,komix" předlohy, ale musí snad i ten největší komixový fanda uznat, že ten film je SRAČKA!!!
Štěstí na dosah (2006)
Dívat se skoro dvě hodiny na chlápka, co se neustále snaží bojovat s nespravedlivosti světa a smůlou snad celé galaxie je celkem náročná záležitost, natož když každých deset minut je záběr na syna Willa Smithse Jadena, který až na vyjímky opakuje svůj nešťastný výraz, aby nám jako ukázal, že ho taťka naučil hrát a že je to jo ,,DRAMA". Scénař filmu jako kdyby neexistoval, jelikož film vypadá, že režisér dostal jen kopii námětu. Nejhorší snad je to, že snad po 15 minutách se na ten film už nemusíte koukat, protože na 100% víte jak dopadne. Jediné, co je pozitivní, je Will Smith, který ukázal, že nešťasného chlapíka umí zahrát hodně přesvědčivě a snad jen díky němu se na ten film dokážete dodívat.