Recenze (1 194)
The Boy Friend (1971)
Anorexia mentalis alebo Kachexia? Nie modelka Twiggy... svojho casu Kult... 85%
Mládí (2015)
najhorsi SORENTINO ever.... 30% za LUXUS v Alpach... that is all...
D2: Vlakem až na konec světa (2020)
Petra H. se H.raje na pubertacku... Trošku pri...stará na to. RUSKÁ NUDA. Teda nuda v RuSSku bez rúška... 45%
Vyprávěj - Je to ten pravý? (2009) (epizoda)
FRANC sa uz odkopal a Karel oplodnil Evu..... Lepsie ako prva cast. 75% za nostalgiu a Mariana Labudu!
Vyprávěj - Svatba (2009) (epizoda)
Slovenske casi boli najlepsie. Furt chlastali slifku... :-) 85%
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
88 a savjetskava KRASNAJA SKUR. KRASIVANA BOLSHEWICKA aRMIJA V cssr.. Ako ruSSka armáda krasnaja... do ...ty vole! 45% Slovakia vojakia su tam vykresleny ako uplni cHuji... 🙃
Podezření - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
uff.... perfektni rozbeh.... A ta Kostolaniovej pesnicka z minuleho storocia... bomba... Zaujal Trojan Meliskova aj Hanus (Korejs).... tesim sa na 2 cast, zatial 90%
Rapl - Série 1 (2016) (série)
Tolik vrazd a mrtvol v tam malem okrese, to je k neuvereni snad i v Praze... Ale jinak velice dobre krimi, po 1. oddeleni, Cetnickych H., Pustine, Podozrení, Docentovi opäť slušná podivná na solídnu české krimi... O dost koukatelnejsi než Bukofskeho Cirkus, asi proti, že tam Bukowski nehral... (75%) Sledoval jsem to az po covid dobe, ale stalo to za to! Hynek i Lukas a Slepice SKVELI...
Konec velké epochy (1965) (TV film)
Uplne nahodne som nerazil na tuto skvelu SCI-fi absurdnu divadelnu CB hru z cias vrcholiacej "kvazi" slobody v CSSR. Na TREZOR to bolo odsudene hned po zaciatku RuSSkej invazie... V roku 2023 po takmer 60 rokoch to potvrdzuje, ze HISTORIA sa opakuje, netreba na to ani mimoZEMSTANov, stacia dezinfoweby a trolovia.... Snad to nedopadne znovu ako v "68"... 85%
Duel (2006) (pořad)
Gregor Mares to drzi na nadpriemernej urovni, slovenskych vedomostnych relacii.Pacia sa mi sucastne diely, ked RTVS znova angazovala stare *** z predchadzajucich DUELov... 75%