Recenze (79)
Žena v černém (2012)
Hoc sa nejedná o žiadnu výnimočnú hororovú zápletku, nenudil som sa ani sekundu. Film svoj účel splnil a nevadil mi ani inak otravný Radcliffe
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Začiatok trochu pomalý....hlavná záporačka trochu mizerná herečka....za to by som dal hviezdu dole...ale pan Gold je peckový a vracia hviezdu hore a je to plné skóre....taktiež nemám problém s rozprávkovou časťou. veľmo dobré...keby to vidia bratia Grimmovci sa nadšení.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Priteplený názov i dej...
Kůže, kterou nosím (2011)
zaujímavé....
Lokal TV (2011) (seriál)
pri pozeraní prvej časti som sa normálne sám pred sebou hanbil, že sa dokážem na takú trápnosť kukať. Humor nula bodov...absolútne absolútne ani štipok vtipu tam nebolo..jasný odpad
Pařba v Bangkoku (2011)
však to bolo jak cez kopirák z jednotky...úplné sklamanie
Pytel kostí (2011) (TV film)
Aj keď kniha nebola nijak zvlášť dobrá, film sa podľa nej dal oveľa oveľa lepší spraviť. Toto bola čisto trápna sračka. Normálne sa mi na to až zle pozeralo. Fuj.
Válka Bohů (2011)
nudný, absolútne neprehľadný film...úplne som sklamaný. ONIČOM ...vizuálne efekty ma tiež sklamali...a cely tento film proste smrdí....ani to nekukajte...zaspíte....pche
Westernstory (2011)
ach boze moj boze moj...vzdy to vravim vzdy...celej strednej europe by mali proste zakazat tocit filmy ...pobrat kamery..a pre istotu kazdeho ´´umeleckeho´´ pana rezisera zavret do basy.
Zita na krku (2011) (seriál)
grcať sa mi dá pri pohľade na ´´herecký výkon´´ Fialovej...hnus