Recenze (121)
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Takhle dlouho při nějaké hororové komedii jsem se nezasmál. 10/10
Straight Outta Compton (2015)
''Just, FUCK THE POLICE!!!''
Fakjů pane učiteli (2013)
Nevtipné, nudné a hlavně jsem v tom nenašel žádný smysluplný příběh za 10 z 10 :).
Zpátky do ringu (2013)
Rocky vs Zuřící býk. Myslel jsem, že to bude zase nějaká parodie na Rockyho, ale ono to vlastně tak nebylo. Více jsem fandil Stalleonovi, ale více mě za srdce chytl příběh De Nira.
Brickleberry (2012) (seriál)
Tohle je jeden ze seriálů který začal dobře, ale pak šel do sraček opravdu do velkých sraček.
Černobylské deníky (2012)
Radioaktivní ODPAD...DOSLOVA!
The Eric Andre Show (2012) (pořad)
Stop. I'm Potato. Excuse me, look at me. What else could i be? I'm LIVING potato. I love your energy. Am I a potato? Yes or not. Asi nejlepší talkshow a prankshow co jsem kdy viděl. Ericův humor je geniální! Lidem, kteří dávájí tomuto pořadu pod 4 hvězdy říkám tohle: I DON'T TRUST LIKE THAT.
Tři kluci a nemluvně (2012) (seriál)
Špatný seriál...
Jak vycvičit draka (2010)
Já prostě nemám rád draky.
Můj malý Pony: Přátelství je magické (2010) (seriál)
Dlouho jsem přemýšlel jestli Odpad a nebo 5 hvězd. Možná časem to ještě můžu změnit.