Recenze (578)
Ajťáci (2006) (seriál)
Ne střední jsem to viděl několikrát. Trpaslíkovi (a Black Books ani zdaleka) se IT Crowd u mě nevyrovná, ale bavil jsem se hodně :)
Akta X (1993) (seriál)
Jako malý jsem po tom nemohl usnout :)
Alf (1986) (seriál)
Alf je nejlepší a nejvtipnější mimozemšťan! :)
Amadeus (1984)
Jeden z nejmistrovštěji urobených filmů... Miluji Mozarta a stejně tak Formana, takže tohle řadím hodně vysoko. V TOPce ale dávám přednost Přeletu, emocionálně je pro mne silnější.
Amélie z Montmartru (2001)
Dávám 4 hvězdy za originalitu, úchylnost, skvělou hudbu a krásný úsměv.
Anděl smrti (1998)
Mysteriózní thrillery patří mezi mé nejoblíbenější subžánry. Tento nevyčníval v ničem. Neurazil, ale zdaleka nenadchl. A že potenciál tedy rozhodně měl, plus to obsazení... z toho šlo vytěžit mnohem víc, škoda. PS: Washington prostě není Freeman. ;-)
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Film se mi opravdu zamlouval, ale nejvíce si vybavuji moment, kdy tam někdo na gramíku pouštěl Dvořáka :)
Angry Birds ve filmu (2016)
Skoro bych dal i 4*, protože postavy mi byly sympatické a dobře jsem se bavil, ale je fakt, že místy vtípky spíše degradovaly, než umocňovaly děj.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Pro mě doživotní trauma a téměř strach z ovcí.
Anna Karenina (2012)
Opravdu výborné zpracování! Jasně nejlepší z těch, které jsem doposud viděl. Keira prostě nádherná, jako vždy... Něco jako muzikál bez zpěvu. Úchvatná kamera, dynamické změny scén. Vše uděláno tak, aby měl člověk pocit, že se mění kulisy v divadle, ale pak zase přijdou pasáže, kde je vše uděláno normálně. No prostě se to musí vidět. Vedlejší druhý milostný příběh dokonale vyvažuje ten první po celou dobu, až do konce. 27/09/2012 Bristol.