Oblíbené filmy (10)
Kulový blesk (1978)
Dal by si někdo, přátelé, dobrou brazilskou kávu?
Vrchní, prchni! (1980)
To je prostě jeden z nejlepších filmů české kinematografie. Josef Abrhám v roli falešného vrchního naprosto exceluje. Jeho herecký výkon nemá obdoby.
Kmotr (1972)
Útěk do divočiny (2007)
Jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl (je pravdou, že jich tolik zase nebylo). U filmu mi tekly slzy hned dvakrát (což už vůbec nebývá běžné:-)) - poprvé, když přijde na pusté Aljašce k autobusu a kolem proběhne stádo divokých sobů a on na ně kouká a je naprosto šťastný, podruhé to bylo na konci, kdy vlastně pochopí co je pro něj nejdůležitější, ale už nemá sílu to realizovat. Skvělý snímek, výborná hudba, už mě dlouho nic tak nenakoplo. Díky, Edíku, za typ!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Sedm statečných (1960)
Obecná škola (1991)
Prázdniny v Římě (1953)
Co k tomu říct? Geniální film v němž je Audrey Hepburn křehčí než čokoládové řezy mojí babičky. Kdo viděl a nezamiloval se do ní, nemá srdce a měl by se jít léčit.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Nebýt závěrečného happy endu, dal bych 5. Už už jsem myslel, že to skončí tak, že chudák holka přijde svym chovánim jak o kocoura, tak o chlapa/y. škoda...
Mise (1986)
Hodnověrný pohled na úděl misionářů. Skvělý strhující film.