Recenze (338)
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Pohádka, která mi utkvěla v hlavě jen díky té ohavné ovčí masce. Dosud z toho mám husí kůži.
Lady Bird (2017)
Na tento film se koukat dalo, uznávám. Nicméně na nominace bych to určitě neviděla. Děj je nudný, ničím nezajímavý, postavy nesympatické, ale po herecké stránce byly zvládnuté dobře. Takže za mě je to naprosto průměrný film, u kterého stejně velmi brzy zapomenu, o čem vlastně byl.
Hodný dinosaurus (2015)
Příjemná, přátelská, hodná a hezky barevná pohádka se zajímavým nápadem. Jako oddechovka úplně ideální. Nicméně nestane se tam nic tak mimořádného, co by mi utkvělo v hlavě a měla bych potřebu si snímek pustit znova.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Bála jsem se aby nové Jumanji nepošpinilo to staré. Ale musím uznat, že toto nové modernější zpracování bylo lepší, než to starší, a bylo to ještě lepší, než jsem čekala. Byla tam pořádná dávka vtipů, a mě to prostě bavilo. S výběrem herců jsem byla také spokojená.
Marrowbone (2017)
Na španělské horory už mám svůj názor, jak o tom vypovídá mé hodnocení. Děj byl pro mě naprosto nezáživný, atmosféra na bodu mrazu. Jediné co by se dalo pochválit, tak je závěr a jeho zajímavé rozuzlení. Dále vynikající herci.
Rick a Morty - Pickle Rick (2017) (epizoda)
Nejlepší díl!
Fantom (1922)
To zpracování je na rok 1922 fantastické. Děj byl sice jednoduchý, ale ty vizuální efekty obdivuji!
Neznámý voják (2017)
3 hodiny dlouhá stopáž mě silně odrazovala, ale přemohla jsem se, a udělala jsem dobře! Velmi dobře natočené, zpracované i zahrané. Nemám nic co bych vytkla.
Sherlock (2010) (seriál)
I´m Sherlocked!
Co jsme komu udělali? (2014)
Další důkaz o tom, že Francouzi jsou továrna na dobré komedie. Originální, svižné, humorné a ani trochu trapné.