Recenze (883)
Fanfan (1993)
oslovila mě ta myšlenka s poloprůhledným zrcadlem, to bych bral :)
Zelená zóna (2010)
Tak jako udělané pěkně, vypadá to realisticky, ale znova to snad ani vidět nepotřebuju, protože děj mě nějak vtáhnout nedokázal. Spíš to má být asi taková kritika Američanů, jak vedli válku v Iráku.
Dredd (2012)
Dobře udělané béčko. Ale nic víc
Hanebný pancharti (2009)
Jak už to bývá u tohoto režiséra, je to trošku ukecané, ale ten konec jsem sledoval fakt se zaujetím. Nevím, jak by to fungovalo, kdybych se na to měl koukat podruhé, ale na první shlédnutí dojmy velmi pozitivní
Zabiják Joe (2011)
Jeden z těch filmů, co dokážou opravdu zaujmout.
Ghost Rider 2 (2011)
Působí to televizně a ten děj nějak nedokáže zaujmout, aby člověka extra zajímal.
96 hodin: Odplata (2012)
O tragédii bych rozhodně nemluvil. Na druhou stranu jednička měla větší drajv a Neeson tam byl větší borec. Tady se chová, jak kdyby byl nejmíň o deset let starší a už byl pomalu zralý na důchod
13 (2010)
ten konec - proč? Jinak mě to přes nezajímavý začátek začalo během sledování i celkem zajímat.
Santa je úchyl! (2003)
má maličkost od toho čekala více, než jen takový průměrný filmeček, co není ani moc vtipný, jak by se mohlo z českého názvu zdát
Co horšího se může stát? (2001)
nic výjimečného, ale někdy v neděli odpoledne proč ne