Recenze (4 418)
Dům naruby (2003)
Vyborna komedia s Queen Latifah a Stevom Martinom,vtipna zalezitost,ktora ma rozosmiala...:-)
Pravdivé lži (1994)
Dalsia akcna pecka s Arnoldom Schwarzeneggerom a tentokrat aj s Jamie Lee Curtis,klasika,na ktoru sa da pozerat vzdy aj po sto rokoch...:-)
Loď duchů (2002)
Aj napriek slabemu hodnoteniu sa mi tento horor pacil,zaujimavy film,bavil som sa...:-)
Karanténa 2: Terminál (2011)
Myslim,ze je to zaujimavy a dobry horor,nechyba akcia,napatie a krv,cize spokojnost...:-)
Baron Prášil (1961)
Karel Zeman bol pan reziser,perfektne po kazdej stranke,v tej dobe to bola pecka a myslim,ze si to zachoval tento film...:-)
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Je to mozno o nieco slabsie a chyba aj Christian Clavier,ale aj tak som sa zabavil dobre,prijemna zalezitost...:-)
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Pokracovanie Asterixa a Obelixa a opat som sa kralovsky bavil,herecke obsadenie opat skvele,takze spokojnost...:-)
Asterix a Obelix (1999)
Asterix a Obelix su postavicky,ktore zboznujem a aj toto filmove spracovanie je skvele,chvalim velmi dobry vyber hercov,je to zabavne a mile,takze u mna plny pocet...:-)
KOndoMEDIE (2001)
Francuzi su experti na komedie,excelentna zabava,ktora vam potrapi branice,nasmial som sa do sytosti...:-)
Ledové ostří (1992)
Ladove ostrie je perfektna sportova komedia,ktorej nemozem vytknut absolutne nic,este aj ustredna dvojica je velmi sympaticka a hraju to super,odporucam to kazdemu,milujem tuto zalezitost...:-)