Recenze (4 410)
Made in China (2019)
S komediou to nema takmer nic spolocne,co je samozrejme skoda,kedze ide o francuzsku produkciu,no a ako bezny film by som ho hodnotil asi ako priemer,nie je to doslovne ani zle,ale ani z toho clovek nepadne na zadok...:-)
The Reckoning (2020)
The Reckoning je historicky horor/drama,ktora sa odohrava v stredoveku v obdobi,kedy mor vyhladzuje vsetko zive,ma to skvelu temnu a spinavu atmosferu,obsahuje nejake tie gore efekty,fajn hudbu a herci boli tiez snazivi,no na druhej strane je tam vela chyb,ktore normalne biju do oci,ako keby reziserovi obcas preplo v hlave,ale aj napriek tomu sa mi to pacilo,cize styri hviezdy dam s urcitostou...:-)
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Neskutocne silna serialova srdcovka mojho detstva,nadherna Glynis Barber a mega-sympatak i tvrdas Michael Brandon...:-)
Můj bratr Simpel (2017)
Nadherna drama o vztahu dvoch bratov,z ktorych jeden je mentalne postihnuty,David Kross mozno podal svoj zivotny herecky vykon,ale pochvalim aj Fredericka Laua,tiez bol presvedcivy,Nemecko ma posledne roky udivuje svojou filmovou tvorbou,fakt parada a este musim podotknut,ze postava Simpela bola velmi sympaticka,bol vazne podareny...:-)
Meine teuflisch gute Freundin (2018)
Vyborna pekelna fantasy komedia s certovsky dobrou Emmou Bading,ktorej ta rola sadla dokonale,taktiez aj Janina Fautz zaujala,rozkosne ziena,no jednoducho pohodovka film,ktory cloveka pobavi a vycari usmev na tvari...:-)
Nightshift (2020)
Prostredie marnice ma fascinuje,no zaroven mam z neho obrovsky respekt a vzdy sa velmi tesim,ak sa objavi horor odohravajuci sa prave tam,ale tento z Filipin bol o nicom,vlastne na konci som si polozil otazku,ze aky zmysel malo natocit tento film,lebo pre mna nemal ziaden...:-)
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Tak ako jednotka aj toto pokracovanie je parada,strasidelna predstava nieco take zazit,no a samotny film sa mi zda neskutocne vymakany...:-)
The Cake Eaters (2007)
Naozaj pekna romanticka drama o rodine a vztahoch,ktore su tak hrozne dolezite v zivote cloveka,som rad,ze mi tento nenapadny film padol do oka a mohol som ho vidiet,no a samozrejme ani sa necudujem,ze Kristen Stewart prerazila v Hollywoode,staci sa pozriet,ako uzasne stvarnila svoju rolu v tejto zalezitosti a bude vam vsetko jasne,klobuk dole pred nou...:-)
50/50 (2011)
Velmi pekna a pohodova dramedy aj napriek tomu,ze ide o temu rakoviny a umierania,Joseph Gordon-Levitt to zahral dobre,Seth Rogen tradicne vtipny a potesila ma aj pritomnost Anny Kendrick,na ktoru sa vzdy prijemne pozera,este aj tej zaver bol pekny i dojemny,takze nie je co riesit...:-)
Svatá Maud (2019)
Saint Maud je velmi zvlastny horor,ak sa to da vobec takto oznacit,je to skor psychologicka sonda jednej sestricky,ktora je silno veriaca a snazi sa zachranit dusu svojej pacientky,najvacsim plusom je herecky vykon Morfydd Clark,zahrala to bravurne,dalej ma zaujal hudobny doprovod,znepokojiva atmosfera,ale aj to pomale tempo urobilo svoje,zaujimavy pocin z Anglicka...:-)