Recenze (4 410)
Chicago (2002)
Muzikaly mam velmi rad,ale tento bol uplne mimo mna,dejova linka nic moc,hudba vobec nezaujala,herci podali slabe vykony,absolutne nechapem,ze za co dostala Oscara Catherine Zeta-Jones,nepredviedla nic ohromujuce,este aj jej tancovanie bolo tazkopadne,takze jednu hviezdu udelim Renee Zellweger,inak by to bol odpad...:-)
Telefon (2020)
Vsimam si,ze filmy,ktore ponukne Netflix su vacsinou vzdy zarukou kvality,tento mysteriozny horor je napinava,atmosfericka,mraziva pecka s niekolkymi zvratmi a vybornymi hereckymi vykonmi,pocas sledovania som pocitoval nepokoj,strach i zimomriavky a prave tieto priznaky jasne naznacuju,ze tato zalezitost z Juznej Korei splnila svoj ucel na sto percent...:-)
Její případ (2005)
Velmi silny film,drama podla skutocnych udalosti o tom,coho su ludia schopni este aj v praci,az sa cloveku rozum pozastavuje,ake je to ubohe,hanba takymto sku*vencom,musim pochvalit herecke vykony Charlize Theron a Frances McDormand,boli uzasne,odporucam si to pozriet,jasna patka...:-)
Jako v bavlnce (2020)
Ulala,vynikajuci mrazivy thriller aj vdaka skvelej Rosamund Pike,ktora si uzivala svoju ulohu plnymi duskami a ten zaver ma prekvapil,popravde,necakal som to,takychto filmov si prajem viac...:-)
Taková je Anglie (2006)
No ja si neviem pomoct,ale mne to pripadalo ako nejaka zla komedia,co sa tam vsetko dialo,dospely chlap a byvaly vazen spolu s dalsimi dospelymi chlapmi su v partii so soplivymi teenegermi,idu s nozom na tri deti tmavsej pleti,co sa hraju s loptou,ta baba Smell pomaly prifikne 12 rocneho chlapca,ktoremu este mlieko tecie po brade a dalej radsej nepokracujem,jedna hviezda za herecky vykon Thomasa Turgooseho a druha za hudbu...:-)
Svatý boj (2001)
To si snad reziser a zaroven aj scenarista tejto dramy robi p*cu,film absolutne postaveny na hlavu,toto si myslim ani nie je mozne,nerealne,skoda slov,hviezda za Ryana Goslinga...:-)
The Girl in the Photographs (2015)
Tak toto mi vobec nesadlo,zo zaciatku trosku vzrusenia,na konci a medzitym neskutocne ubijajuca nuda plna kecov,cize vysledkom je jedna hviezda za snahu...:-)
Duo guan (2020)
Vynikajuca a krasna sportova drama podla skutocnych udalosti o vzostupoch,ale i padoch cinskeho zenskeho volejbalu,film plny emocii,bojovneho ducha,ale aj sily kolektivu,natocene od srdca,to bolo citit pocas celej vyse dvojhodinovej stopaze,aj ma to dojalo,som rad,ze som si to pozrel,nelutujem ani sekundu...:-)
Blind (2019)
Od rezisera Marcela Walza je to uz siedmy film,co som od neho videl a nikdy to nebola ziadna slava,ale vzdy lepsie ako tato nudna chu*ovina,videne do konca len vdaka pretacaniu,inak by som to nedal...:-)
Monster Hunter (2020)
Pri pohlade na to,ze to reziroval Paul W.S.Anderson som si bol isty,ze ma to bude bavit a tak sa aj stalo,skvela akcna fantasy jazda,ktorej veli nestarnuca a vzdy krasna Milla Jovovich,ta zenska vyzera vzdy rovnako,monstra boli perfektne,triky,hudba i vizualna stranka bez problemov a koniec naznacil dalsie pokracovanie,na ktore sa uz teraz velmi tesim...:-)