Recenze (4 410)
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni (2018)
Strasne prijemna a pohodova zalezitost,po skonceni filmu som mal velmi dobru naladu,vlastne uz pri jeho sledovani,Dhanush je sympaticky clovek a tato rola mu sadla ako uliata a ta scena,kde tancoval bola coooooool...:-)
Prokletý ostrov (2010)
Genialny mysteriozny thriller z prostredia psychiatrickej liecebne nachadzajucej sa na ostrove,kde Leonardo DiCaprio ako detektiv podava famozny herecky vykon,radost pozerat...:-)
Zvíře (2001)
Rob Schneider je idealny herec na takyto typ blaznivych komedii,nech si hovori,kto chce,co chce,ja ho zeriem i jeho filmy...:-)
Pošli to dál (2000)
Nadherny film a jedna z mojich srdcoviek,pri ktorej sa nikdy neubranim slzam a este chvalim herecke vykony,hlavne Haley Joel Osment bol genialny...:-)
Nářek duší (2009)
Tentoraz Spanielsko neboduje v hororovom zanri,tema zaujimava,no velmi nudne spracovanie,namiesto tych kecov sa mohli tvorcovia zamerat na budovani strachu a hrozy,no nestalo sa...:-)
Tučňák Bloom (2020)
Krasny film podla skutocnej udalosti,aj ked smutny,no malo to srdce,Naomi Watts i ostatni herci boli fajn a ta vrana Penguin bola uzasna,clovek by neveril,co dokaze urobit obycajny divoky vtak,ze sa moze stat oblubenym riadnym clenom rodiny ako trebars nejaky psik,davam pat z piatich...:-)
Ťin ťi ťiou jüan (2020)
Vynikajuci akcny katastroficky film z cinskej produkcie,myslim,ze dokonale a vystizne to opisal uzivatel EvilPhoEniX vo svojom komentari,cize zbytocne sa budem rozpisovat,v tomto zanri je strasne malo kvalitnych kuskov,takze moje hodnotenie je najvyssie,ake moze byt...:-)
Vzpoura strojů (1986)
Vyborna akcna zabava s vydarenym nametom a prevedenim,pan Stephen King ma potesil,myslim,ze tento film je dost podhodnoteny,parkrat som sa zasmial,hrala do toho fajn hudba,pohodovka z osemdesiatych rokov na odlahcenie i lepsiu naladu...:-)
Rampage (2009)
Ak by mal tento film oznacenie sci-fi,tak by som to bral v pohode,ale ono sa to snazi byt vazne uz len tymi filozofickymi dristami aj napriek tomu,ze je to absolutne nerealne,tym padom to u mna padlo na same dno,k tomu vsetkemu este vrcholne nesympaticky ksicht Brendana Fletchere,ktory ma clovek chut rozmlatit,ale odpadu sa to vyhne,hudba to zachranuje...:-)
Švec (2014)
Adam Sandler opat raz potesil,ono vylozene to nie je komedia,ale pacilo sa mi to,originalny namet k tomu velmi prispel,ono cele je to taka pohodovka na sprijemnenie dna alebo vecera...:-)