Recenze (693)
Bubliňák (2001)
Viděl jsem asi prvních 50 minut a pak jsem prostě přepnul na něco jinýho, protože to jelo podle tak nechutně zajetýho a předvídatelnýho scénáře, že to bylo prakticky jedno. Pak jsem teda viděl náhodou i konec, protože byl právě v době reklam druhýho kanálu a byl jsem rád, že jsem se na to na celý nekoukal. Nuda.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
celkem nuda. Nikdy mě nebavilo se na to koukat.
Bugs Bunny a jeho přátelé (1960) (seriál)
Jeden z největších animovanejch frajerů.
Bulšit (2001)
Slabá komedie, co víc říct...
Burák a Bludička (2006)
Vtipný, úžasně animovaný, originální, nemám co dodat. 85%
Burák v Tokiu (2008)
Nejvíc "random" příběh, ale fakt vtipnej! 90%
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
"Cmrndnul jsem vám tam kapku Nietzeho."
Byl jsem při tom (1979)
Hódně originální film. Ne že bych byl přikovanej k židli od začátku do konce, ale šťávu a drive to mělo, postavy i scény byly vtipný, možná trochu neuvěřitelný, ale jinak hustodémonský. 89,9 %
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Bylo nás pět je jedna z mých nejoblíbenějších knížek a seriál jí dělá víc než důstojného zástupce. Prostě se to celý povedlo!
Café allongé (2010)
No mě to teda naprosto nadchlo! Úžasná animace podobná Animatrix: World Record mě vtáhla do děje, rychlá elektro hudba mě dostatečně nabudila a celkovej námět mě dodělal. Víc takovejch! 90%