Recenze (17)
Vyšinutý (2020)
4* som dal pre to ze je to velmi aktualna tema a dost realne zobrazena, samozrejme bez toho zabijania (to si asi amici nemohli odpustit). ale uz som za volantom neraz stretol blbca a na kamosa raz dokonca vybehol z auta s plynovou pistolou. a vtedy tazko povedat co cakat. takze za mna super
Projekt Power (2020)
vyborny napad ale ta hudba a ta repujuca mladucha mi ze total znicila zazitok z filmu
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
2* , jedna pre Margot a druha pre Jurnee lebo sa na ne dobre pozeralo.zvysok strach a hroza. vrchol feminizmu. a o tej 50cke co tam rozdavala kopance po zuby ozbrojenym chlapom skoda reci.
Lví král (2019)
5* lebo to bolo skvele. Jediná chybička krasy bol SVK dabing. Pri kúpe DVD jednoznačne po anglicky a bude to u mňa na 6*
Hellboy: Královna krve (2019)
Take miestami uz moc nezrozumitelne,niektore sceny uplne mimo. Ale 3* za millu, ktora je moja slabost a song od Muse pri scene s obrami
Robin Hood (2018)
Tento typ filmu netreba podla mna brat az tak vazne. Len si sadnut do kina, zrat pukance a uzivat si film bez nejakej hlbsej myslienky a potom ten film nie je az taky zly ako ukazuje hodnotenie
Muse Drones World Tour (2018) (koncert)
Dal som 5* lebo MUSE,v rámci tohoto turné som bol na koncerte v Prahe a neskutočný koncert... V kine ma miestami troška sklamal zvuk v niektorých častiach, ale aj tak za 5*
Sicario 2: Soldado (2018)
Super, pre mňa o trosku lepšie ako jednotka a ja oceňujem otvorený koniec
Rampage Ničitelé (2018)
Mne sa film pacil, nebolo to moc katastroficke, bolo to miestami vtipne, clovek po celom dni nemusel hladat myslienku. Proste som si len sadol a kludne sa zabaval. 80%
Pacific Rim: Povstání (2018)
Nahodou ja som sa celkom bavil. rovnako ako pri jednotke. je mi jasne ze nie kazdemu sa tento typ filmu moze pacit ale za mna minimalne 80%