Recenze (53)
Tanec s vlky (1990)
toto patri u mna k top 3 od kevina, vyborna hudba a pribeh a moja oblubena zvieracia postava vobec, dve ponozky :)
Rocky (1976)
sly dokaze byt taky rocky ako bruce willis john mcClane :) dokonalý
Rocky Balboa (2006)
dostojna rozlucka z velkym hrdinom rockyho formatu :)
Rocky IV (1985)
pre mna najlepsi rocky :) mozno spolu z jednotkou :)
Zodiac (2007)
priznam sa pacil sa mi ten film...., ale ...zial Fincher uz pred tym natocil se7en a fight club, takze.. ma, to len 5 hviezdiciek..predosle dva, maju u mna , "alespoň" 7 :)
Blázni a děvčátka (1989)
velmi mily film, ktory si vzdy rad pozrem
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Ludek je v tomto filme, asi najlepsi okrem divadla, ako ho poznam :)
Konečná stanice (2004)
mily film, a hrala v nom, clenka mojej rodiny, tak musim dat 5 aj ked je to na 4 :)
Všichni moji blízcí (1999)
Ja, neviem ....ale mne sa ceske filmy pacia vacsinou viac, ako "tje ostatne " :)
Vrchní, prchni! (1980)
zase....komedia, ktoru....aj keby som mal moznost si ju pozret po stý krat, tak si ju s chutou zapnem :)