Recenze (23)
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
První řada je sračka, pak se to trochu zlepší a třetí řada už je celkem fajn.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Celkově lepší než předchozí díl. Sice první třetina totální sračka, pak zlepšení, konec celkem ok. Rey výborná, Kylo ucházející, ale ostatní postavy na přesdržku, zejména ty dva idioti u Rey.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Hvězdička za Prachaře, jediný světlý bod pohádky. Janáka už k ničemu nepouštět, a ten kdo dělal hudbu ať jde někam na zkušenou. Celkově to působí jako amaterský studentský film.
Diktátor (2012)
Scény velmi dobré střídají scény alá Kameňák, tak asi tak.
Terminátor: Temný osud (2019)
Zklamání, zejména co se scénáře týče. Příběh bez výrazného nápadu, a zejména obrovské množství dělových nelogičností až to hraničí s totálním ignoranstvím. Na druhou stranu Rev-9 výborný, dobře zvolený herec, dobrý výkon, dobré efekty. Potenciál to mělo výrazně vyšší, zredukovat hon za efekty, napsat zajímavější příběh, s tím by přišel i napínavější děj. Člověk pomalu fandí Rev-9 ať už tu rádoby velitelku sejme (čehož není schopen ani když jí drží titanovou pěstí pod krkem...WTF) ať už nepřekáží a můžou se dokopat Téčka mezi sebou.
Pod kůží (2013)
Neskutečná sračka
Predátor: Evoluce (2018)
Potenciál tam byl, ale to by nesměli nechat režírovat člověka, který je mentálně na 12 let. A jakej vocas psal scénář...aha, zase to dvanáctiletý dítě.
Černobyl (2019) (seriál)
masterpiece
Aquaman (2018)
Tak to byla hodně solidní chujovina :)
Tomb Raider (2018)
4 hvězdy za Alici, a mínus 3 hvězdy za tu totální sračku film.