Recenze (433)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nedokoukal jsem ... Příliš chtěně a explicitně drsné a brutální a zároveň i překvapivě dost nudné ... 200km volný způsob v dvoumetrákové kožešince
V srdci moře (2015)
Dobře jim tak hajzlíkům zabijáckým, mají co si zasloužili (a ještě se diví). Mobydick rulezz ... držel jsem mu palce aby je potopil co nejdřív ...
Stopy (2013)
Všechny hvězdičky za nádherné scenérie mé milované Austrálie. Příběh ale nudný a pipka velmi otravná.
Marťan (2015)
Nasládle dojemný kýč vycházející z nejlepších budovatelských a vlasteneckých tradic amerického lidu. Už u Abby vesele notující při údržbě opuštěného marťanského vozového parku jsem zvažoval rychlý exodus z kina (otázka optimálních playlistů byla zjevně jedním ze stěžejních a nejpalčivějších problémů ztroskotavšího hrdiny). Zůstat spoustu měsíců sám polomrtvý na Marsu je podle filmu celkem pohodička, brambory a kyselo podávány a hnojeny denně, je tam i pěkně veselo s kúlovými hláškami a bodrými dementními monology, všechno se skvěle daří a hrdina si dovolenou docela užívá ... Samozřejmě je nutné přidat pár povinných naoko "drobných potíží" na cestě ke 100% nevyhnutelnému závěru, jako vždy pečlivě dodržet předepsané barevně korektní složení všech týmů (United Colours of Benetton) a jako bonus k dojemnému globálnímu nadšení tentokrát přicházejí i tleskající a jásající soudruzi na čínském václaváku ... Nulové napětí, povinně hloupý happyend a lehce bezpohlavní posádka včetně uvědomělé velitelky ... kinedril po představení bohužel nepodávali ... jako animovaná pohádka pro děti by to možná bylo ok ... A že by ani ve scifi filmech rakety nedokázaly letět o chlup rychleji než v dobách Konstantina Ciolkovského a ploužily se na Mars rok ?
Odplata (2015)
Milé pěstní laškování mezi zhrzeným policistou, t.č. dobrovolně v kriminále a sympatickým dvoutunovým vepřem a jeho poskoky. Jedna hvězdička za relativní zkrácení cesty v letadle o hodinu a půl. Jinak neskutečná kokotina.
Everest (2015)
Panoptikum lidské bláznivosti a marnivosti. Drápat se s vypětím všech sil na pustý kopec kde nic není, jen nečas, mráz, vichr, extrémní podmínky a nedá se dýchat a riskovat přitom životy své i jiných. A ještě to oslavovat a umrzlé litovat a glorifikovat (nikdo je tam nenutil chodit, ničemu tím neprospěli a způsobili velké a zbytečné utrpení sobě, svým rodinám, dětem a mnoha jiným lidem jen kvůli hloupé posedlé vidině postát na chvíli na nehostinném kopci jen proto že je hodně metrů nad mořem a něco si tím psychologicky a infantilně kompenzovat) ... Pár pěkných scenérií, hučivá bouře, dojaté manželky, lukrativní horolezecký byznys s lidskou pošetilostí a dělání bordelu v přírodě. Člověku by se skoro chtělo říct - dobře jim tak: jako bláznům dobrodružně přebíhajícím dálnici nebo skákajícím po hlavě do vody ze 100 metrů nebo dávícím se při jezení sto prvního knedlíku v soutěži.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Omšelá pseudoapokalyptická telenovela s převahou iritujících scén ve starých skladech kde nebylo ve tmě skoro nic vidět. Stokrát provařený vývar. A přeložit "Wicked" jako ZLOSIN mohl jen nějaký KOKOTSIN ...
Kung Fury (2015)
Stupidita, která sama sebe nafukuje. Debilní, nevtipné, trapné
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tak tomuhle říkám nářez ! Proti tomu je Rychle a zběsile jen nudná selanka pár impotentních buzíků ...
Vinnetou (1963)
Kýčovitá klasika, která ve skutečnosti za moc nestojí ...