Recenze (374)
Ambulance (1990)
Naopak, u mě si ambulance a starý dobrý Eric Roberts, šplhli již hezky dávno. Příběh je sice takový nanicovatý, já vím, ale nadruhou stranu se tu od začátku do konce něco děje. Prostě klasika let devadesátých, kde šlo hlavně o zábavu a té má Ambulance myslím dostatek
Puls 3: Invaze (2008)
Skvělé! Po stupidní dvojce se snad už nedalo víc zkazit. A ouha. Je tu trojka a s ní se utrahla přímo lavina filmové ohyzdnosti. Za točení takových kravin bych dával pokuty.
TerrorVision (1986)
Jak se u komedií nezasměju, tak tohle me slušně polechtalo bránici:))
Uvězněni v čase (2007)
Španělská vize o cestování v čase dopadla nad rámec mého očekávání. Skvělé. Opravdu skvělé.
Den šelmy (1995)
"Za čistý Madrid"...olé:))
Night Stalker (2005) (seriál)
Pokud zrovna nemáte chuť na horor plný krve a gore a nevadí vám sledování 40 minutovek, určitě sáhněte po tomhle. Příběhy nesoucí se na vlně hororu, sci-fi, krimi vyšetřování, a mysteriozního thrilleru, zcela jistě potěší fandy seriálů typu Akta X nebo třebas Lovci duchů. Novinář Carl Kolchak, jakožto hlavní představitel, pomáhá při objasnění těch případů, nad kterými zdravý rozum zůstává stát. Mezi seriály se jedná rozhodně o vysoce nadprůměrný kousek. Teď bych ještě moc rád viděl originál sérii Kolchak: The Night Stalker z roku 1974.
The Last Piece Standing (2005)
Tajemné hororové příběhy, vecpány do několika minut mi celkem sedí. Jde asi o tu krátkou stopáž, kde tvůrci toho nestihnou tolik zblbnout. Zde je ke všemu zvolen i černobílý obraz, který osobně u mě dokáže udělat divy a to nejen po atmosferické stránce. Příběh je tak trochu o genetickém vědátorství, o životě a smrti, s drobnou příměsí duchařiny. Každopádně je to další z krátkých filmů, který počítám jako velmi zdařilý.3+
Krvavé žně (2002)
Klasická vyvraždovačka s partou mladejch hudebníků, která nepřekvapí ničím novým. Pak už jde jen o to jak vám sednou herci a jejich výkony, hlášky, prostředí, atmosféra atd. Když to shrnu, mě to dává takovej nějakej průměr.
Loď smrti (2003)
Film plný špatných okamžiků, jednání a nelogičnosti. Předvídatelný a nudný. I vietnamskej obchodník vás dřív přesvědčí o originalitě svých adidasek, nežli tento snímek o své podstatě hororového ražení nebo nějakém náznaku autetičnosti.
Vij (1967)
Pohádka?? Já vám nevím nevím. Teda co se příběhu týče, tak bych to s klidným svědomím pohádkou nazval. Ale to zpracování??? Čistokrevnej horor, to mi neříkejte. Opravdu bych to jako malej klučík nechtěl vidět. Mě tehdá stačily depky z kresleného Čarodějova učně. Toto by na mě bylo asi hodně silný kafe:)...hlavně ty tři noci v kostele. Všichni ti skřeti, démoni a smrtky, v čele s tou šílenou paní, co vstávala z rakve a klepala se jako při epileptickým záchvatu...a ten její šílenej pohled...ufff! Zkrátka nefalšovaný, nádherný, starý atmosferický horor.