Recenze (155)
Šílená noc (2022)
Jak já jsem se nasmál! Tak svěží překvápko, rychle odsýpající film a scéna ze Sám doma mě zabila. Toto je moje nová vánoční klasika. Miluju a děkuju.
Stručné dějiny vyhlazování (2021) (seriál)
Obsahuje řadu historických nepřesností, nebo mylných či neúplných výkladů, ale beru to jako oběť zasáhnutí mainstreamu, který má po nahozené udičce v podobě této minisérie možnost, a třeba i motivaci, dohledat si další zdroje a informace. Jako populizátor tématu to rozhodně funguje.
K zemi hleď! (2021)
Super herecké výkony all-star teamu a akorátní střih ve skvěle vystižené fresce a zrcadle dnešní doby a západní společnosti. Napřed jsem to chtěl, já bláhový, minout, ale poté co jsem postřehl Verbalův komentář, kde K zemi hleď! přirovnává k Vrtěti psem krát 100, jsem neodolal, a bez dalších očekávání jsem si tu velkou parádu pustil, a nestíhal jsem zírat. Šlape to od začátku do konce, až do temné pointy. Víc takových filmů.
Komici s.r.o. The Tour (2016)
OMG ty pyczo, píšu to při dvacáté minutě filmu, a bojím se moc bojím koukat se dál, ale v tom tkví ta pravá statečnost - vydržet nevydržitelné a vidět nevídané.... Tak jsem na minutě 33 a napadá mě, že je to podobné takovým těm českým porno videím alá Výměna manželek a další "amatérská tvorba", kde probíhají ony klasické bolestivé dialogy. Akorát v Komici s.r.o. The Nuda se teda moc neprcá. Teda aspoň zatím. Počkám, co přinesou příští minuty..... Minuta 36 a s ní Rudovo chlupaté břicho plné zábavy. Je mi trapno.... Minuta 43 - komici se vrací autem ze štace, a milý principál čte smyšlený mail od diváků svým zaměstnancům, kteří vypadají jakoby jim principál slíbil piko, na který je naučil...
Ubal a zmiz (2021)
Při sledování v kině jsem byl šťastný, protože se v českých luzích a hájích občas přeci jen podaří nějaké té originální látce prorazit na povrch. Orignální na přístup k natáčení na české poměry. Stojí za vidění jako večerní oddechovka, která vás může mile překvapit, když od ní nic nečekáte.
Noční jezdci (1981)
Zajímavé téma, krásné prostředí a celkem dobrá fimařina, plná komoušské propagandy, kdy nám musí být ukázáno, jak se hranice musela vždycky střežit proti vlastním lidem, a že jde pohraničníkům jen o zákon a spravedlnost pro všechny.
Párty Hárd (2019)
Svižné, vtipné, nekorektní, za minimum peněz hodně dobré muziky. Filmový talent na vzestupu, ze kterého by si měla většina české produkce brát příklad s jakou lehkostí jde udělat zábavný film.
Hannah Arendt (2012)
Pro mě velké zklamání, nuda, kýčovitě vystavěný příběh, nesympatická hlavní postava. A tak to hazky začínalo...
Legalizace (2019) (seriál)
Nádherně zpracované scény "zhulených stavů" a představení marihuany.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nebudu dávat automaticky 5 hvězd za to, že ten, kdo má neomezenej rozpočet, to neposral. Je to triková šou, jasně. Ještě aby nebyla. Ale ujistil jsem se, že nové postavy jsou idioti. k "černému prvku" Ray Korantengovi nám přidali "asijské prvky" na úkor iných zajímavějších galaktických ras. Nesmím opomenout "pochválit" radikální feminismus ve velení flotily, zvlaště pak fialovou hlavu, která si hravě poradí s méněceným alfa samcem. Šnouk, Smouk, nebo jak se ta brambora jmenuje, je trapnost sama, a vizuální patos neodlehčuje ani armáda "tučňáků z Madagaskaru". Nemá to atmosféru, nemá to mystérium původních dílů.