Recenze (309)
The Last of Us (2023) (seriál)
Po první sérii... Další nafouklá bublina stejně jako Squid Game, doporučuje 11 z 10 kamarádů... no není to tak horké a bublina postupně splaskává....
Palm Springs (2020)
Časová smyčka, to je vždy jednou nohou v průseru trapnosti. Ale tady to překvapivě funguje a určitě se dá zařadit jako mezi ty lepší komedie.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Podle mě, docela přeceňovaný seriál. Až na pár zajímavých scén, to jako celek spíš nefunguje...
Narcos (2015) (seriál)
I přes slabší 3 sérii z Cali, jednoznačně nejlepší ztvárnění Pabla Escobara i celého kartelu.
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Cestování časem, alternativní reality, to jsou přesně ty prvky, které jsem na seriálu miloval. A jelikož patřím do skupiny, kdy mě dějová linie s Oráji neoslovila a tudíž ani Archa pravdy, je tento film opravu důstojným zakončením. A Vala měla být záporačka od začátku co se objevila v seriálu :))
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
Od závěrečných filmů jsem čekal trochu víc... některé seriálové dvoudíly byly o dost lepší. Škoda.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Musím jít s hodnocením po druhé sérii o hvězdičku nahoru. První díly mě upřímně moc nenadchly, ale po konci druhé série už to nabralo ty správné grády a pokud bude 3 série, mohla by být hodně zajímavá... Edit po shlédnutí všech 3 řad. Poslední řada se stala bohužel tou nejméně zajímavou z celé série Mexiko, strhujících, napínavých dílů je tady opravdu poskromnu. Celkově se ale jedná pořád o solidní počin, který určitě stojí za shlédnutí.
To Kapitola 2 (2019)
V podstatě bych mohl zkopírovat komentář k prvnímu dílu, akorát tady se k tomu přidává ještě morbidní délka...
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Jedna * za Janet , jinak ve všem horší než jednička...
Zamilovaný profesor (1996)
Jako ,, No Brain '' komedie asi OK.