Recenze (1 361)
Most špiónů (2015)
Přeceňovaný Spielberg na koni s Hanksem. Bohužel za posledních pár let nic světoborného nenatočil. Opět slabší kousek jeho tvorby, člověk by čekal něco... ale ne a daný vlez-doprdele uživatele, který tu velebí Spielberga do nebes?! opravdu? Doporučuji se chytit něčeho pořádného a ne US - vlajky. Nebylo to zlé, no Spilberg to nebyl. Nevadí Stevne, mněl bys honem polapit něco... 7/10
Diagnóza: Šampión (2015)
Hodnotím inspirativní příběh a Willa Smitha. 8/10
Podnikavá Joy (2015)
J. Lawrence moc nemusím, režisér taky nic moc, no JOY si mě zvláštním způsobem získala. 9/10
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Víc trapný konec to už ani nemohlo mít. Parádná drozdajka na konec. Z celé "trilogie" byla snad jedna pozeratelná část...
Einstein (2008)
Konečně jsem alespoň trochu "pochopil" princip všeobecné teórii relativity. 7/10
Poslední království (2015) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálu jaký jsem tento rok 2015 viděl. 9/10
Steve Jobs (2015)
Komorné drama & One Man Show Fassbendera a Kate Winslet. 8/10
Vykolejená (2015)
To už opravdu nešlo vybrat hezčí herečku ?! Chápu, že Apatow mněl problém vybrat mezi původními Američany hezkou ženu, ale toto... Amy ble.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Brutální konec 2 série. 9/10
Final Girl (2015)
Stupidní!