Recenze (25)
Přítelkyně pana ministra (1940)
Abych pravdu řekl nějak si extra nehovím v starších a už vůbec v českých filmech. Ale musím přiznat, že tomu asi pomalu přicházím, protože ryzí humor z tohoto filmu mě donutil se po hodně dlouhé době zasmát a navíc " Ty nádherné čokoládové oči...! "
Shake Hands with the Devil (2007)
Když se na to člověk kouká, tak krásně vidí co dokáže krutost s lidskou duší...
Kumo no mukó, jakusoku no bašo (2004)
Co může pro různé osoby znamenat věž v dáli? Nic, naději, touhu... Pro mne geniálně zpracované dílo, na které nikdy nezapomenu...
Podfu(c)k (2000)
K tomu se dá říci jen jedno.... "The hare is fucked up...".
Klub rváčů (1999)
4th rule of fight club is "Do not talk about fight club" so .... I won't.
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood nebyl nikdy mým oblíbeném šálkem čaje a proto jsem 3 roky se znechucením odkládal Gran Torino, ale musím uznat že tímto dílem se zařadil mezi nezapomenutelné osobnosti mého života. Tento film je geniálním zpracováním lidského života, podaného rukou moudrého. Glory to the Eastwood !!
Maska zrcadla (2005)
Při sledování tohoto si říkám " koukám koukám, nic moc, hele pěkný soundtrack, kouzelné zpracování, opravdu to není špatné.... dokonce i moc dobré.. " Koukat na to je jako jíst Bertíkovy fazolky, nikdy se nedá říct, co právě přijde a co se ve vysněném světě může stát a přihodit... Opravdu příjemná podívaná 4,4 stars.
Johnny Mnemonic (1995)
Kultovní sci-fi ve stylu Trávníkáře, tohle se mi hodně líbilo, ikdyž děj byl předvídatelný, tak to má v mém dětství nezapomenutelné místo...
Krysy: Noc hrůzy (1984)
Za pobavení, když člověk upadne a umře po tom, co mu krysa dopadne na rameno... 2* !!
Bojová umění Shaolinu (1986)
Jet Li, hrající jižanskouz selku, na to nikdy nezapomenu , nebyl k rozeznání od ženy. Opravdu vtipné a dobré herecké výkony...