Recenze (20)
Srdcerváči (2022) (seriál)
Je to doják, je to fajn, má to super soundtrack a hercům to všechno prostě věříte. Ano, jsou tam i klišé, člověk si místy popláče, ale i o tom je život a kdo tyhle trable zažil, zapláče si o to více. Další z řad seriálů, který se Netflixu prostě povedl. 👍👍👍
Nabarvené ptáče (2019)
Ne, tohle mi opravdu nic neřeklo a koukat na to byla jen ztráta času. Ty krutosti a sodomie (i se zvířaty) se asi děly, ale nevím, proč bychom si to měli připomínat? Osobně nesnáším filmy, které se snaží zaujmout právě surrealistickým zobrazením násilí. Hned první scéna v lese s kunou mě málem donutila snímek vypnout. Dal bych tomu Odpad, ale tu hvězdu si zaslouží hlavní protagonista, kterého to muselo poznamenat na zbytek jeho života. Pochybuji však, že to vyvážila výplata, kterou za to dostal...
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Neskutečně emotivní a parádně obsazená minisérie, kterou svým zpracováním může HBO s klidem zařadit mezi minisérie typu Černobyl. Nejednou jsem musel zatlačit i slzu. Přesně kvůli takovým minisériím jsem ještě na HBO nezanevřel. Díky.
Půlnoční nebe (2020)
Tak tohle se fakt nepovedlo. Spoludiváci vlastně ani , o čem ten film byl. Vizuálně hezké, dějově plytké a nevýrazné. Prostě typ filmu, co si pustíte jednou a už se k němu NIKDY nevrátíte. Viděli jsme s CZ dabingem, zamrzela absence dabingu dvorního dabéra George Clooneyho - Jana Kanyzy.
Neviditelný (2020)
Tak tohle byl místy fakt nelogický průser. Hudba, resp. zvuk byl fajn, ale nelogičnost chování ufňukané herečky, která snad neumí točit nic jiného, než silné ženy sražené na kolena (Služebnice). Nemluvě o stupidních časových nesrovnalostech, teleportačních jasnovideckých schopnostech apod. Šup na další řadu Služebnice...
Zlatá maska (2020) (pořad)
Hnus a odraz doby, která je naštěstí už spláchnutá v záchodě zapomnění....
Planeta Česko (2017)
Super dokument o přírodě naší vlasti. Díky za něj!
V pasti (2018)
Napínavé od začátku do konce. Sandra Bullock byla skvělá a musím uznat, že tento počin Netflixu se prostě povedl.
Údolí ticha (2016) (seriál)
Místy dosti nelogické jednání postav, až to bije do očí. Pěkné prostředí a příjemný ústřední hudební motiv...
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Parádní seriál, který rozhodně neurazí a naopak otevřeně s vtipem hovoří o věcech, které v pubertě (ale i mimo ni) zajímají kde koho. Parádní zvraty a přiměřená délka série, aby řeč nestála a děj plynul. Už se těším na tu další!!!