Recenze (353)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Sherlock je jako Bond jenom mnohem lepší ve všem.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Problém je vypravěčská struktura. Takový opus by od prvoplánovitosti zachránila víceméně jen dvojitá stopáž. Ale to už se pak nebavíme o thrilleru pro široké publikum (a taková "dvojka" je mnohem více než "jednička") ale o kronice kopců, ulic, kanceláří a vil. A na tu Padilha, zdá se,nemá záběr.
Cemetery Junction (2010)
Buď to jde dělat dlátem nebo sekyrou. Gervais sekyrou.
Zamilovaní (2011)
Nedostatek mrazení za hodinu a půl. Přiměřeně přemýšlení. Příliš mnoho 7D...
Czech Made Man (2011)
Limonádovej Gordon Geko
Tintinova dobrodružství (2011)
Indiana Jones like.
Šťastlivci (2008)
Strýček Sam točí indie film.
Zdrojový kód (2011)
Špatné záběrování./ Nelogičnost. / Promarněnost vedoucí ve zklamání./ Dojímavá pointa se zamrznutým časem, další finále už zase ne.
Orel Deváté legie (2011)
Oproti Centurionovi pana Marshalla je to fakt dobré. Oproti jiným filmům jenom dobré.