Recenze (353)
Černobílý svět (2014) (studentský film)
Hezká kamera.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Po posledním dílu se zdá, že by měl Jan Pachl scénáristickou část položit a jen pilovat svoji režii. Protože s pohledem zpátky je to teda VELMI slabé a děravé.
Atlas mraků (2012)
Prvoplánová plochá filozofie do kapsy...a to i filmově.
Skyfall (2012)
Je to tragicky mezi. Vypadá to, že režie by chtěla dát filmu něco "nad" ale scenář je zoufale "pod". Tolik demence v přímém přenosu si z kina v "áčkovém" filmu už dlouho nepamatuju.
Amazing Spider-Man (2012)
Škoda, že jeřábníci měli přesčas.
Vetřelec ³ (1992)
Ani debutující polobůh nemůže vzdorovat scenáristické impotenci.
Půlnoc v Paříži (2011)
Rachel McAdams je mega.
Super 8 (2011)
Světlo do kamery.
Přepadení (2010)
D21 se činí
Všichni prezidentovi muži (1976)
Nepřekonalo to svou dobu. Jalové dialogy, nic navíc, týpek v garáži to zabil...jajx.