Recenze (982)
Temný bojovník (2014)
Nebavilo mě to.
Proč právě on? (2016)
Jedna hvězdička za snahu. Jsem části filmu i přeskakoval. Tento "hnumor" není pro mě.
Sto let odpuštění (2016)
Celkem fajn.
Zelňačka (1981)
To byla ale blbost. Navíc Funese nedaboval Filipovský, on se sice Lábus snaží, ale není to prostě ono.
Ochránce (2012)
Místy nelogické, ale stejně se mi to líbilo, akční složka je fajn.
Čarodějnice ze Zugarramurdi (2013)
Blbina s pár povedenými vtipy.
Jesse Stone: Ztracen v Paradise (2015) (TV film)
Nuda, nuda, nuda.
Dětská hra (1984) (TV film)
Vláda je zdrogovala, aby kolem jejich domu postavila zeď jako ochranu před radiací? A když jdou rozbít okno, tak drsňácky, bez jakýchkoliv ochranných pomůcek? A jasně, dítě není třeba vůbec hlídat, vždyť se nic neděje. Hmm, pár hodin stačí na rezignaci? Nu, kdyby hodin, hlavní hrdinka byla rezignovaná snad od první minuty. A ani závěr nezlepšil celkový dojem z filmu.
Underworld: Krvavé války (2016)
Věřím, že souboje byly asi velkolepé, jen to jaksi nemohu potvrdit na vlastní oči, protože pokud se člověk dívá na film ve dne, tak je většinou vidět jen tma s občasnými záblesky.
Nic k proclení (2010)
Vtipné, byť místy jsou hluché/divné pasáže.