Recenze (982)
Rambo: Poslední krev (2019)
Solidní akce.
Plán útěku 3 (2019)
Nic moc. A už ani nejde o útěk.
Temný dům (2020)
Tři až čtyři hvězdičky, ucházející horor.
Touha po vraždě (2020)
Nuda, špatné technicky, špatné dějově, celek působí jako amatérský film.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Předchozí dva díly jsou rozhodně výrazně lepší.
Uteč (2017)
Bylo to fajn, ale myslím si, že by filmu pomohla delší stopáž.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Na mě to bylo příliš rozvleklé.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Oproti předchozím dílům mi tenhle přišel slabý/nevýrazný.
Pod kontrolou (2008)
Celkem nudný film, navíc divně natočený.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Zatím jsem viděl první sérii. Jestli se někdy podívám na další, tím si nejsem jistý.