Recenze (982)
Známí neznámí (2021)
Zajímavý film, zvažoval jsem i čtyři hvězdičky.
Věž (2021) (seriál)
První série byla slabší (respektive měla "slabší zápornou postavu" - přece jen si myslím, že takové vyhrocení by v ČR aspoň zatím nenastalo). Druhá byla lepší. Jestli bude třetí, tak se klidně podívám.
Pravidla zabíjení (2022)
Solidní akce.
Tenet (2020)
Technicky fajn. Ale přiznávám, že zdejší cestování v čase úplně nechápu, to mi přišlo divné.
Posel špatných zpráv (2021)
Divný (nudný) film.
Prezident Blaník (2018)
Divný film (obzvláště ten lesní běh). Seriál byl lepší.
Šílená noc (2022)
2 až 3 hvězdičky, "humor" mi moc nesedl.
Mrazivá past (2021)
Neměl se film jmenovat "Terminátor z pojšťovny"?
Obojek (1991)
Taková zaměnitelná, průměrná akce. Jsem měl i pocit, že film s obojky jsem už někdy viděl, ale jestli to byl tento, to nevím.
Válka proti všem (2016)
Slabší 4 hvězdičky, taková oddechová akce šmrncnutá vtipem.