Recenze (865)
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
wow. nie že by všetky diely boli rovnako dobré, ale Monkove fóbie a jeho úsmev, keď vyrieši prípad - wow
Angel (1999) (seriál)
ďalší dôkaz toho, že Joss Whedon umí. a že David Boreanaz je viac než len nahrávač.
Směr jih (1994) (seriál)
kto už by len Bentonovi Fraserovi odolal?
Farscape (1999) (seriál)
mala som rada tento seriál. a aj ten záverečný 2-dielny film, ktorý natočili miesto 5. série. dobré obsadenie, akcia, romantika, ale hlavne úžasný humor. mala som z toho síce občas hokej, ale môžem len odporúčať
Druhá šance (1999) (seriál)
komentáre postáv k deju boli skvelé. ako nevyliečiteľného romantika ma sklamalo len jedno - Eli a Grace
Útěk z vězení (2005) (seriál)
videla som prvých 6 dielov a už sa neviem dočkať ďalších. je to dosť drsé, ale to súvisí s prostredím. a herecké výkonu sú absolútne úžasné. Wentworth je zlatíčko a strašne sa mi tu páči Stacy Keach
Simpsonovi (1989) (seriál)
toto sa dá pozerať vždy, všade, v akomkoľvek jazyku, aj keď preferujem nemčinu
Zlatíčka pro každého (2001)
toto je dosťdobrý film z úžasnými hereckými výkonmi. najviac sa mi páčili Billy Crystal a Christopher Walken
Jdi za svým srdcem (2000)
nie práve typický romantický film, ale mám ho rada. skvelé výkony a dosť dobrá záverečná scéna. skrátka taká milá oddychovka.
Americká krása (1999)
ak je toto úžasný ilm, tak si ďalšie úžasné filmy neprosím. herecké výkony skvelé, aj koniec bol celkom neočakávaný, ale celkový dojem z filmu - aj vidieť ho len raz bolo o jeden krát viac ako by bolo nutné