Recenze (421)
Wonka (2023)
Rozjuchaná čokoládou ulepená estráda, ale ten muzikál tomu docela svědčí.👍
Mladá dáma (2024)
Princezny, draci.. prostě taková pohádka na dobrou noc.
Jeden den (2024) (seriál)
Není to úplně blbé, koncept je fajn, ale děj se táhne jak dětský sopel, obzvlášť v první polovině série se vlastně nic moc nestane. Navíc jsou obě hlavní postavy nesympatické a protivné, a ty dvě závěrečné slzopudné epizody to fakt nespraví.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Úroveň jednotlivých epizod je trochu nevyrovnaná, ale ve finále mě to bavilo. Atmosféra je příjemně tajemná a lehce strašidelná. Duch E.A. Poea žije i v 21. století!
Zlé sestry (2022) (seriál)
Skvěle natočená i zahraná záležitost, titulní záporák je opravdu zm*deček k pohledání.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Na začátku líbivé a přiměřeně napínavé, od půlky už jen WTF, totálně překombinovaná kravina. Knižní předloha to možná snese, seriál už ne.
Saltburn (2023)
Film, kterému vlastně není co vytknout , ale z těch postav je mi fyzicky zle.
1670 (2023) (seriál)
Polský satirický skvost z ranku What we do in the shadows.
Top Gun: Maverick (2022)
Poctivý akčňák s nostalgickým devadesátkovým feelingem.
Těla (2023) (seriál)
Náměť skvělý, provedení lehce nad průměr.