Recenze (158)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Znatelně slabší než první díl, méně vypilovaný scénář a horší tempo, ale pořád nejvtipnější česká komedie od... od původního Párty Hárd.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Dvě a půl hodiny nenápadité, opakující se rutiny bez jediné zásadní "wow" scény. Nejnudnější ze všech Jurských parků / světů.
Milujte svého zabijáka (2002)
Hodně zajímavý scénář bohužel není úplně dobře zrežírovaný a výsledný film občas citelně ztrácí tempo.
Kde je Anne Franková (2021)
Občasná vizuální nápaditost nedokáže vyvážit velmi těžkopádný a nudný scénář a velmi bizarní závěrečné poselství.
Top Gun: Maverick (2022)
Pokračování Top Gunu pravděpodobně nešlo vymyslet a natočit lépe. To ale ještě neznamená, že každý potřebuje vidět pokračování Top Gunu...
Rychlá rota (2022)
Spousta věcí se mi hrozně líbila - především náhodné drobné absurdní odkazy, které jsou většinou vtipné ("Vote for senator Butthead"). Nostalgie také fungovala, i když rozhodně nejsem skalní fanoušek původního seriálu. Škoda, že ústřední zápletka je vlastně hrozně nezajímavá.
Šumař na střeše (1971)
Vlastně si nevzpomínám na jiný tříhodinový film, který by mi utekl takhle rychle.
Top Gun (1986)
Tak zoufale hetero, až je to gay. Nezaměnitelný produkt své doby.