Poslední recenze (61)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Akože nechápem co Marvel nacvicuje ale po Endgame ak pôjdu týmto smerom ďalej čo sa týka ich filmov tak to vidím že už sa na ďalšie Marvelovky nebudem tešiť. Lebo nám zatiaľ nepriniesli nič zaujímavé v doterajších snímkach a to sa chvastali aký budete tento Strange iný a veľkolepý a dostali sme nič veľkolepé jedine tak vybláznenie sa v efektoch a nič zaujímavé čo by človeka mohlo ohúriť.
Uncharted (2022)
Tak to som už dlho nezažil takú nudu dokonca som to musel dopozerať na dvakrát nakoľko som pritom zaspal
Spider-Man: Bez domova (2021)
Pozor možno SPOILER Tak neviem čo je také úžasné na tejto verzii Spidermana že je všade tak ospevovana. Bohužiaľ pre mňa je príbeh úplne nezaujímavý snáď okrem multivesmiru. Dostali sme krásne nostalgické spomienky na starších Spidermanov to som si náramne uzil ale to je asi tak všetko. Nechcem tvrdiť že No way home je katastrofa alebo sračka ale čakal som že tu bude príbeh v niečom prelomový okrem toho že tu bude multiverzum a dostali sme nakoniec príbeh a udalosti ktoré sme už mohli niekoľkokrát vidieť v predchádzajúcich príbehoch čiže zas to isté dokola len s tým rozdielom že tu máme troch spidermanov naraz a že sa im podarí všetkých zaporakov zachrániť.