Poslední recenze (39)
Krvavá hostina (2005)
Nemozem si pomoct, ale uz dlhsiu dobu som nevidel nieco tak nudne a hrozne. Mal to byt horo, ale bat som sa nebal, skor som sa bavil na tom ako to je cele strasne.
28 dní poté (2002)
Musim sa priznat, ze uz dlhsiu dobu som nevidel film, ktory by ma zaujal tak ako prave tento. Je pravda, ze to malo niekolko logickych preslapov a nie vsetko bolo natocene tak dobre ako to mohlo byt natocene, ale snimok mal tu spravnu atmosferu a bolo z neho takmer po celu dobu citit beznadej a zufalstvo. Ja som velmi spokojny
Velkej biják (2007)
Ta jedna * len za to ze to bolo lepsie ako Varan vs. Cobra