Recenze (1 959)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Možno ešte lepšie, ako prvá časť Jak vytrhnout velrybě stoličku oproti ktorej je toto ešte viac zábavnejšie, milé a možno aj viac prepracovanejšie.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Celkom obstojná zábava, ktorá neurazí. Obsadenie je solídne, scenár je napísaný svižne a nenudí.
Peklo z hlubin Země (2006) (TV film)
Čím viac išiel film ku koncu, tým viac išiel ku dnu. Scenár nemá čo ponúknuť, obsadenie tiež a ani len tá hudba nie je moc výrazná.
Ochránci (2014) (seriál)
Herci zo Súdnej Siene, ktorý často až prehrávajú a nie sú moc dobrý. Príbehy sú napísané veľmi jednoducho a kulisy sú také umelé. Pozrieť sa na to dá, ale nejako to nevyhľadávam.
Jetsonovi (1990)
Celkom príjemný film, ktorý sa na nič nehrá a dáva nám hlavne zábavu pre deti. Má dokonca pár dobrých nápadov. 4 hviezdy úplne zaslúžene.
Flintstoneovi (1960) (seriál)
A ja som mal ten seriál rád. Jeho novšie verzie som už neznášal, ale toto som mal rád.
Zázrační pejsci (2003) (TV film)
Rodinná dráma ešte nikdy nebola tak nudná ako teraz. A že ich už teda bolo.
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
Tak týchto Miazgovcoch som ako malý žral úplne najviac. Aj tomuto seriálu vďačím za svoje detstvo. Ďakujem.
Jungle Jack 2 (1996)
Ešte horšie ako jednotka, ktorá už aj cez to nie je nič extra.
Jungle Jack (1993)
Dáni okopírovali všetko možné od američanov. A dopadlo to zle...