Recenze (35)
Potomek (2019)
Zajímavý film, ale strhávám jednu hvězdičku za téměř nevysvětlitelný konec. Prostě jako skoro vždy u takového typu filmu.
Tiché místo: Část II (2020)
Konec je další pokračování část 3, na 100%.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Nelze srovnat s prvním a druhým dílem. Dávám 3*** jen kvůli hereckým výkonům Very Farmigy a Patricka Wilsona. Příběh byl chvilkama nudný.
Colombiana (2011)
Nemám slov, super film. :)
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Jedničce se to nevyrovná.
Siréna (2018) (seriál)
Užila jsem si seriál. Akorát všechno dopadlo dobře, kromě toho Bena, to mě jediné naštvalo.
Stánek s polibky (2018)
Úžasný film. Moc se mi líbil. Ke konci dostkrát ukápla slza. Doporučuji. ☺
Godzilla II Král monster (2019)
Musím říci, že jsem se na tento film hodně těšila, už kvůli roli Very Farmigy, ale trošku zklamalo. Jen kvůli této herečce, kterou mám velmi ráda dávám 2 **.
365 dní (2020)
Super film, až na ten konec, to jsem teda vůbec nečekala. :/
Pach krve 6: Krvavý hotel (2014)
Co bych dodala, předchozí díly byly teda mnohem lepší, než tenhle.