Poslední recenze (50)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Přesně takhle si představuji komiksový film - přepálená blbost naplněná nápady, s konečně charismatickym záporákem (Christian Bale si s tím herecky krásně vyhrál), sympatickými hrdiny a s krásně klišovitou pointou "make love, not war". Využívání pláten a herců na lanech působí retro, ale především svěže a autenticky v záplavě CGI bordelu většiny ostatních komiksovek. Z kina jsem odcházel s úsměvem na tváři, po druhém Strangeovi další skvělé překvapení v nové éře Marvelu.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Prvního Englishe jsem miloval, druhý se mi líbil a bohužel jak to tak bývá, tento je ještě o třídu horší. Téma střetu moderních technologií s old-school přístupem přináší několik zajímavých nápadů, ale bohužel je to málo. Spousta vtipů působí jako variace z předešlých dílů, případně jiných Atkinsonových rolí, a návrat Bougha nedokáže ani moc potěšit, jelikož jeho postava zde působí úplně zbytečně.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Ve zkratce: tvůrci úspěšně ignorují všechny problémy původního seriálu a bohužel navazují na jeho vyčpělé pozdější série, navíc bez jakýchkoliv zajímavých postav.