Recenze (277)
Odpočítávání (2010)
Vcelku fajn počin. Zaujímavé fakty, neviem nač riešiť nejaké záležitosti o moralizovaní a politických preferenciách a sympatiách. Tento dokument sa o tom vôbec nevyjadruje, tak nač tá vášeň niektorých ľudí.
Útěk z planety Země (2013)
Úplne úbohý humor, pre päťročné deti. Fakt ako, kto o tomto vyhlási, že to je dobrý animák, mal by si pozorne prezrieť portfólio všetkého, čo sa točí... toto bola trápna útrapa.
Ďábel (2010)
Začiatok pomalý, stred vynikajúci, koniec ako na zahodenie. Ale napätie to malo určite, za to klobúk dole.
Machete (2010)
Zo začiatku ako C-éčková sračka... úplne nevhodné použitie efektov až do absurdna. Neskôr sa to začalo stupňovať, scéna v kostole bola super, takisto ako aj koniec.
Úsměvem ke štěstí (2007)
Úžasné.
Po sexu (2007)
Zaujímavý formát filmu, len akosi to celé po chvíli z človeka vyprchá a nič nezanechá.
Noční rande (2010)
Dosť kŕčovité, divné až nezáživné. A tie vtipy vo väčšine nefungovali ako mali. Naviac sa divím, že niečo takéto príde aj do kín.
Sociální síť (2010)
Veľmi kvalitný film, skvelý výber hercov, výborná hudba... od začiatku až do konca vás príbeh nepustí.
Na vlásku (2010)
Veľmi príjemná, krásne vyzerajúca a milá rozprávka.
Constantine (2005)
Parádna jazda. Exorcistických filmov nikdy nie je dosť a tento film takéto tvrdenie len riadne potvrdzuje.