Recenze (277)
Lucky (2011)
Vôbec ma to nezaujalo. Od začiatku som sa ako tak ešte pretvaroval, že je to v pohode a vyrastie z toho taký ten fajný, divný nezávislák, ale čo z toho, keď tá ženská sa tam správa ako totálne povysávaná, vôbec som nerozumel jej správaniu. Celkovo to bolo príliš akési rozhádzané.
Mechanik zabiják (2011)
Celkom svižné, no opozerané, však vcelku fajn.
Nadějný rok (2011)
Až tak zaujímavé to nebolo, malo to dosť takých nijakých pasáží, ale za to treba pochváliť dosť originálny a odvážny nápad.
Nezvratný osud 5 (2011)
Videné v 3D a treba povedať, že táto technológia sa na tomto filme konečne vyhrala.
Noc hrůzy (2011)
Fajná jednohubka, Colin Farrell a David Tennant boli super. Vcelku pobavilo.
Pařba v Bangkoku (2011)
O niečo lepšie ako jednotka. Možno nechutnejšie, ale uvedomelejšie vtipy.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
V podstate a skratke - najslabší diel Pirátov.
Přední linie (2011)
V podstate nadhodnotím, keďže ma tento film veľmi prekvapil. Juhokórejskú produkciu veľmi nepoznám, no po tomto si ju budem zrejme väčšmi všímať. Herecké výkony úplne presvedčivé, nič prehnané či trápne, potešili tiež niektoré vtipy na odľahčenie a celkovo to malo svoj spád. Všetkým fanúšikom vojnových filmov môžem len odporučiť.
Red Dog - psí legenda (2011)
Perfektná dráma s bohatým komediálnym obsahom. Naviac zaočkované austrálskou bláznivosťou.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nikdy som túto sériu veľmi nemusel. Po prehypovaných troch dieloch nadišiel ten štvrtý, ktorý bol fakt nepozerateľný. No piaty diel to týmto predchádzajúcim dosť natrel. Akčnosti tam je na rozdávanie, má to správne tempo aj s tou dlhšou stopážou a sem-tam sa podarí aj nejaká vtipná narážka. Veľmi pekné predstavenie.