Recenze (498)
Un homme de tętes (1898)
Tento komentár neobsahuje žiaden "Hlava joke".
X-Men: První třída (2011)
Slanina je skvelý záporak a Assbender je super Magneto. Do toho celkom fajn príbeh a výborne spracovanie. Naozaj jeden z naj blockbusterov posledných rokov.
Bert & Dickie (2012)
Typická dráma od BBC. Keby u nás v poobedňajších hodinách bežali takéto filmy, tak by som sa aspoň za naše televízie nemusel tak hanbiť.
Being Elmo: A Puppeteer's Journey (2011)
Elmo je po Hitlerovi môj obľúbený Puppet, takže za 5*!
Soumrak mrtvých (2004)
Film v ktorom sa polovica Britskej hereckej elity zmení na zombie a nechá sa umlátiť Peggom? Tak určite.
Spaced (1999) (seriál)
Najviac potešili guest stars od Billa Baileho po Marka Gatissa. Rozhodne ďalší výborný BritCom.
The Orange BAFTA Film Awards 2012 (2012) (pořad)
Už len kvôli Fryovi. Ten najväčší džentlmen so zmyslom pre humor.
Brass Eye (1997) (seriál)
It is time to shatter some myths.
Jimmy Carr: Being Funny (2011) (TV film)
JImmy je stále vo svojej forme. Azda najlepšia je časť o akcentoch. A samozrejme jeho "vizuálne" vtipy.
Star Trek (1966) (seriál)
Priznám sa, že TOSka ma prekvapila. Naozaj predbehla dobu a aj napriek príliš dlhej stopáži jednotlivých epizód je väčšina z nich nanajvýš zaujímavá a prekvapivo originálna. Navyše hlavnú posádku tvorí skupina sympatických hercov a k tomu Kirk a Spock. Jediné, čo mi vadí, je tá prílišná epizódovosť.