Recenze (8 043)
Černá Dahlia (2006)
Zaujímavé a štýlové, ale celkovo som sklamaní. Hlavne kvôli koncu, ktorý je zlý, a pokazil celý dojem filmu. 6/10
Můj brácha čuník (1999)
Milý rodiny film, určený hlavne pre menšie deti. 4/10
Ztraceno v překladu (2003)
Úžasný na fascinujúci film Sofie Coppolovej je precíznosť, vyspelosť a originalita, s ktorými sebavedomá mladá spisovateľka a režisérka tak jasne komunikuje vo svojom filmovom jazyku. Ich (Murray / Johansson) krátke, úžasné stretnutie je dušou tohto jemného, vtipného, melancholického filmu. 9/10
Ostrov (2005)
Originálny, zaujímavý a desivý pohľad na spoločnosť, vedu, etiku a budúcnosť. 8/10
Utíkejme, už jde! (1986)
Výborný slovenský film. Jednoduchým príbeh ale to zaujímavejšim. Fakt dobré. 7/10
Total Recall (1990)
Špičkový akčný film, ktorý je skvelo urobený, a s toľkými nápaditými bonusmi, nečudo že sa stala z nej klasika. 9/10
Hypnotizér (2012)
Je to dobrý, jednoduchý príbeh. Najmä začiatok a koniec filmu sú dosť silné. Vrcholná scéna na izolovanej farme bola nečakaná a najlepšia časť filmu. 6/10
Temnota (2002)
Strašidelný španielsky film s medzinárodným obsadením. Osloví nadšencov prízračnej atmosféry a fanúšikov žánru hororu. 6/10
Start v ohrožení (2001)
Štandardný thriller, ktorý nemá nič zvláštne na odporúčanie. 5/10
Královna prokletých (2002)
Asi to záleží na vašom uhle pohľadu, ale myslím si, že je to dobrý film. Mňa bavil. 7/10