Poslední recenze (40)
Jack Ryan: V utajení (2014)
Asi jsem byl nějak špatně naladěnej, ale nedokoukal jsem to. To asi vypovídá za vše. Ale určitě to zas takovej odpad není ;).
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Jednička dobrý. Dvojka bohužel trpí klasickým syndromem většiny sequelů. Postavy už se moc nemají kam vyvíjet (až na hlavního hrdinu), ale tak nějak už mi ten namíchanej koktejl nechutnal tak dobře, jako v jedničce. Za mě pod 50%, takže 3 hvzdy s odřenejma ušima.
Co jsme komu udělali? (2014)
Za mě dobrý. Po dlouhý době film, u kterého jsme se doma smáli oba dva - žena i já. Povedený gagy, vtipné situace. Konec je trochu zbytečně kostrbatý a až moc předvídatelný. Za to sundavám jednu hvězdu. Za mě nakonec 85%.