Recenze (52)
Kominského metoda (2018) (seriál)
Je to jako kdyby CALIFORNICATION mělo dítě s AFTER LIFE :) Skvělý.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Neskutečně vtipný...
menZONE (2012) (pořad)
Dávám 5 hvězd abych vyvážil ty nesmyslný odpady hned po prvnim dílu :) 1) byly tam kozy a za 2) je to celkem prdel...aktualizace cca po půl roce...kozy už dlouho nebyly - srážim na 3 hvězdy...aktualizace po...dlouhý době: Zpětně sem nasranej že sem promrhal čas u takový píčoviny a chci ho zpátky. A kozy jsou všude na netu!
Napoleon (2023)
70% (3 hvězdy jsou málo, 4 zase moc...)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Boyka! Boyka! Boyka!...
Nothin' Goes Right (1988)
5* za Billa Hickse (ostatní jsem neviděl) :) mám to v plán... tady je část: http://www.youtube.com/watch?v=0BZ0jkCzAqs
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Chlápek co jezdí po světě a pojídá zvířátka. Neuvěřitelně zábavný. Seriál, kterej vás naučí přežít, když náhodou ztroskotáte a náhodou s sebou budete mít výbavu jako lana, nože, křesadlo...ale je to prdel!
Ohněm a mečem (1999)
Tenhle film plnej knírů a ožralejch lidí sem si fakt užil. Hodně zábavná je družina kolem hlavního hrdiny, chlápek (ty polský jména zněj všechny stejně) kterej nepije jenom jen když spí nebo chlast zrovna hledá, asi třímetrovej chlápek kterej byl možná předlohou pro film 40 let panic a chlápek co vypadá jako němec převlečenej za poláka s šílenym tikem v knírku. Doporučuju otevřív si k filmu Jelínka, jako jsme to udělali my. Zábava zaručena.
Ostrov (2005)
Megapřekvapení
Pařba v Bangkoku (2011)
hardcore verze jedničky :)