Recenze (52)
Kominského metoda (2018) (seriál)
Je to jako kdyby CALIFORNICATION mělo dítě s AFTER LIFE :) Skvělý.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Kdyby to nemělo ženskou hrdinku, ale mužského hrdinu, bylo by to o týpkovi s nadáním pro chlast, kterej zdědil po svym fotrovi. Když jeho nadání objeví v sirotčinci tamní údržbář, kterýho ve sklepě náš hrdina přechlastá už jako dítě, zorganizuje hromadnou pitku na místní univerzitě, kde v simultánnim chlastacim klání poráží jednoho pijáka za druhym. Když přechlastá všechny v okrese a začne se o něm psát v Notor review, zamíří se svym novym adoptivnim tátou, kterej pořád hraje šachy do světa a začíná jeho profesionální chlastací kariéra, která samozřejmě vyústí v ultimátní alkobitvu s největšim notorem všech dob, ruskou chlastací legendou Lihoborgovem.
Ostrov (2005)
Megapřekvapení
Spartakus (2010) (seriál)
Krev a kozy...
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Nejlepší díl...bez debat
Nothin' Goes Right (1988)
5* za Billa Hickse (ostatní jsem neviděl) :) mám to v plán... tady je část: http://www.youtube.com/watch?v=0BZ0jkCzAqs
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Boyka! Boyka! Boyka!...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší terminátor...totální klasika...
REC (2007)
Lo espeluznante...