Recenze (25)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
spíš 3 a půl, než celý 4 hvězdy....
Hannah Montana (2009)
SRAČKA NESKUTEČNÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nezvratný osud 3 (2006)
loool..totalni sracka..=D=D=D=D
Nikdy to nevzdávej! (2004)
kdyby to šlo, dala bych odpad(u)! mnohem vííc..
Odsouzeni zemřít (2006)
banda tupců s obrovskou smůlou a chybějícím inteligenčním quocientem..nic víc, nic míň..
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
nejhorší ,,horor´´ na světě..!
Julie Lescautová (1992) (seriál)
bez ,,Žilíí´´ by moje prázdninové dopoledne mělo cenu zlámané grešle..
Rytíři nebes (2006)
opomenu-li trapnost ,,hlavního´´ hrdiny v podání ,,spidermanova´´ kamaráda Jamese Franca, který ve mně ještě do teď vyvolává úsměv na rtech, byl to pekný film..a i když nemám válečné filmy moc v lásce, ráda si ho pustím znovu..
Únos domů (2002)
jelikož jsem četla i knížku, která byla asi 1000x lepší, film si zaslouží maximálně 2 hvězdy..a možná i to je moc..
Pokání (2007)
měla sem v tom trochu bordel ale film to byl smutnej a hlavne moc krásnej takže 4 hvězdy si určitě zaslouží..