Recenze (1 415)
David Bowie - Heroes (1977) (hudební videoklip)
Na filmovým webu se musím oprostit od hudby, která je minimálně za 6 hvězd. Klip je ovšem spíš podprůměr, takže i na ty *** to prostě vytahuje hlas Mistra :-)
A-Ha: Take on Me (1985) (hudební videoklip)
Klip, který považuju za jeden z nejlepších v dějinách!
Metallica: Nothing Else Matters (1992) (hudební videoklip)
Výborná písnička, klip o to slabší...
Panu učiteli s láskou (1967)
Sidney Poitier je bezpochyby jedním z největších sympaťáků, jaký se kdy objevil na filmovém plátně. Takže ikdyž to už dneska působí hodně naivně, škola je zobrazena poněkud zvláštně a děj se vyvíjí velmi očekávatelně, stejně převládá příjemný pocit a jisté dojetí na konci...
Letní pohádka (1984) (TV film)
Velmi slušné obsazení zejména těch úlisných rolí vrchního komořího ( pan Přeučil ) a komtesy Kariny ( paní Dvořáková ) a rázná kuchařka Míla Myslíková. Žel princ byl nemastný neslaný a pohádka trochu zvláštně vedená. Proto průměr.
25 ze šedesátých aneb Československá nová vlna (2010)
Jde sice o pouhý výcuc z obsahově zajímavější série, ale člověk si zas o to víc uvědomí, jaká neopakovatelná kvalita na plátna v této dekádě vrthla. Závěr v podobě Rodáků to podtrhl mistrovsky
Zátopek (2016) (TV film)
Zátopek si jistě dokument zaslouží a některé momenty jsou hodně silné, třeba kamarádské soupeření s Mimounem. Škoda, že autorům chyběla Emilova houževnatost, dalo se z toho vykřesat ještě víc... Třeba konec byl nějak odfláknutej. Snad se někdy dočkáme zevrubnějšího zpracování. Jsem zvědav na film.
O třech stříbrných hřebenech (1991) (TV film)
Lazebník ryšavý a Děda z Větrova. Vcelku povedená pohádka s příjemným hereckým obsazením v čele s bratry Dlouhými, které vidím vždycky rád.
Prsten kohouta Alektrya (2002) (TV film)
Neuvěřitelná slátanina 😥. * za statečnost s tímhle vůbec vylézt na obrazovku...
Znamení Raka (1966)
Průměrná detektivka, kde mě docela rušilo přemlouvání rolí ( Prachaře a naopak hlas Sováka )...