Recenze (27)
The Beekeeper (2024)
Nema cenu psat recenzi jestli mate radi smysl pro detail , tak tady ho mate .
Duna: Část druhá (2024)
Opět dlouhá nudná podívaná na samé nesmyslné momenty . Ve filmu se dozvídáme ,jak z mrtvých vysávají vodu ,ale nedozvídáme se kde vykonávají svojí potřebu . Film sliboval propracovaný příběh ,ale ten se odehrává v dlouhých nudných momentech . Bitva trvala stejně jako souboj hlavní postavy .Dále milostná scéna uprostřed pouště to musí hodně zapáchat když se postavy nikde nemyjí . V milostné scéně nic takového nevidíme . Jdeme do detailu hlavní postava umí jezdit na obrovském červovi ,kterého ochočí během chvilky ve scéně vidíme ,jak je červ hodně daleko a pak se objevuje v místech kde údajně podle hrdinky červy nejsou ......... No za mě suma sumárum pro levného diváka dobrá podívaná
Lupin - Série 3 (2023) (série)
Bez debat !! Nejleosi serial vsech dob !
Creed III (2023)
Tenhle pribeh musi kazdy znat !! Ukazka toho co chce divak videt .
Flash (2023)
Pribeh je teda hodne zamotany , ale to od toho divak ceka . Celkem me prekvapilo , ze to nebylo uplne prehnané . Mrzi mě graficke provedeni , ktere film kazilo . Jinak herecky to bylo povedeny .
Rychle a zběsile 10 (2023)
Nevim co k tomu filmu napsat . Dej o nicem , pribeh o nicem , herci podprumerný vykon . Za me tohle je kandidat na nejhorsi film roku .
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Nejhorší Marvelovka všech dob ...... Spiderman ,který se v jednom díle praští jednou do hlavy a je hned v bezvědomí pak na něj spadne tuny betonu a je OK ? V tomhle díle se několikrát udeří do hlavy o zvon a ještě je v pohodě a podrží věž , která je tisíckrát těžší něž je sám on .Potom zjistíme ,že spiderman přežije náraz vlaku ještě si do něj vleze a pak teprve usne vyčerpáním ...... Celkově příběh je zmatečný a vůbec nevíte co se děje a jak je možný ,že po prvním střetu v Benátkách studenti nejsou otřesený a pokračují dál ve výletu ? To mám být ukázka dětem ,jak se zachovat v takových situacích ? Pak se náhle děj přesouvá do Prahy kde z ničeho nic po pochodu do kopce na Pražský hrad dojdou do národní opery :D trochu zmatečné pro všechny diváky ..... náhle zmizí pár aktérů na karneval ,který se odehrává v Liberci ,ale filmaři se vysmívají Liberci a udělají z něj Prahu ..... za peníze si koupíte i ostudu !!! Po Praze se ocitají v Berlíně pak ve VB atd...... za mě není víc dodat
Top Gun: Maverick (2022)
Nechapu co na tom filmu kdo vidi ?? Ja tedy nemuzu ani asi nic napsat . Neni co ?? Mozna , ze pribeh na jedno brdo . Herci katastrofa ….. zadny dej …. Zadny pribeh ….. o cem ten film byl ?
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Nemam ani , jak ten film popsat . Mozna si nekdo rekne , ze je to komiks , ale sakra to vím . Proto vazne co napsat pribeh ? Nuda …. Herci ? Prumer …..
Duna (2021)
Vezmu to stručně a jasně . Herecké obsazení zkazilo celkové dojmy z celého filmu . Podprůměrné efekty, děj je zdlouhaví a nudný . Režisér nám nabídne až ke konci filmu zajímavější děj. Film je i ve 3D přitom 3D scény v tom filmu moc nenajdete . Za mě prostě nezáživný film . Doufám ,že se dočkáme lepšího pokračování v lepším provedení . Psát něco o tom příběhu nemá cenu je to prostě o zradě a pomstě...... každý to trochu přirovnává ke hvězdným válkám . Pokud se chcete podívat na Dunu z roku 1984 ,tak možná uvidíte na tu dobu i lepší efekty .