Recenze (65)
Marcel, ulita s botami (2021)
Něco tak milýho, emotivního a kouzelnýho jsem snad ještě neviděl. Za mě by měl Marcel brát oscara! :)
Kentaurie (2021) (seriál)
Tak toto je regulérně nejlepší animovaný seriál dekády. Animace v každém ze "světů" odlišná, přehršel vtipu, plno skvělých songů, hluboká témata, všechno skvěle vyšperkované. Klobouček!
Gumballův úžasný svět (2011) (seriál)
Tohle si pouští děti na cartoon network? Ježkovi oči! Bláznivé, popkulturní, divoké a ten náš dabing! Svatá prostato! 9/10
Arcane (2021) (seriál)
Hru jsem nehrál a ani nebudu, ale lepší animace snad neexistuje. Velká věc!
Rodina na baterky (2021)
Netflix je většinou jen velká hromada braků, akčních béček a romantik s topornými herci. Sem tam se stane zázrak a vydá klenot z vlastní tvorby. Ale sekci animovaných kousků má na starosti asi někdo fakt na velmi vysoké úrovni a láduje jednu pecku za druhou. Už Klaus nebo Next Gen byly nájezdy, seriály jako Love death & bots a Arcane jsou highest level a pak přišla nečekaně ještě rodinka Mitchellů. Neotřelé novátorství v animaci, které jsem od Spideverse neviděl, úžasné postavy jak animačně, tak scénáristicky a prasopes, který dokáže zvrátit apokalypsu. Film roku a 10/10
Luca (2021)
Pixar po italsky, santa mozzarella, ragázzi, tagliatelle, stupído, moře a vespa. A k tomu dokonale nostalgická atmosféra. Trefa na plný počet a jeden z animáků roku 21!
Vrchol nebes (2021)
Animovaný majstrstück podle japonského hraného filmu je dechberoucí. I z kreslených postav a scenérií je cítit jak malý jsme pod vrcholkem bohů.
Moje slunce Mad (2021)
Velká převelká škoda, že ten zlatý Glób tam nepadl, tento snímek si ho zasloužil. Za téma, za příběh, za to, že v Česku dál vznikají animáky světových kvalit.
Duše (2020)
Po Insideout další úžasná a hluboká Pixarovka. Potlesk! :)
Vlkochodci (2020)
Můj typ? Tohle bude Oscar, určitě aspoň Globus. Nádherný styl animace jako vždy u Tomma Moora!